18år idag♥

idag fyller min älskade syster 18år GRATTIS GUMMAN jag älskar dig m3zt♥ även fast jag är rätt så sur nu osv så är de verkligen inte på dig . ! ha en jätte fin födelsedag gumman . utan dig hade jag inte varit den jag är idag . vilket jag är JÄVLIGT stolt över hade typ hållt på med droger och rökt och allt de är äckliga usch ...:o


syster&kusin för mycke länge sen !♥


i sandön i stugan ! gullunge :D


förra året i adolfström , vi var där och fiskade !


för 2 eller 3 julaftonar sen :D du var så stolt över din nya mobil:D


för 2 eller 3år sen <3


becca&carro 2008 !


just när du hade fått judith :D


din skolavslutning när du gick ut 9an :D


08 på åkes 50års fest . åke är pappas tvillingsysters man !


blod är tjockare än vatten♥


<3


då anya precis hade kommit hon var kanske 9dagar gammal♥


<3


min 17års present till dig och de var en lapp i den som de stod
"vad vore jag utan dig ?" gulligt va ? :)


du hade sömninga dagar också :P


när vi var i stockholm . du är så underbar gumman min <3


syskon♥ stor liten & emellan <3


och en ny bild från förra veckan !
jag älskar dig syster ♥

GRATTIS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback