äta på max eller donken ?

jaa det är frågan ska man äta på max eller donken vart hade ni ätit ? :p men ska iaf möta upp sara snart tror ja om de inte blir ändrade planer . men sen ikv ska jag nog vara med stian&hanna . saknar er♥ dom är typ i stinas stuga ! hoppas de kommer sen iaf ! men det är inge vidare väder ute så ja . det blev inge strand idag var bara på arons en snabbis men pappa poo och anya ! hon badade och hade det gött , nyss så sövde jag henne så hon sover nu :'D för hon var så HIMLA trött alltså ! men nu ska jag inte skriva mer ska snart börja rör mig mot stan till sara :) I blog you later !



ust nu ! snart kommer dagens klädsel :)


Kommentarer
julia l :) säger:

DONKEN! =D

2010-07-03 | 22:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback