grönt är gräsligt !

♥nu blire bildbomb från dagar ut och in ! :)

idag!


hanna ! gaaah du är så himla fin min vän ♥


stina&hanna . trötta charmtroll efter en HEL dag på storgatan ;)


elin today :)


igår/iförrgår !


matilda&emma cyklar . bebisar :'D


var med matilda&sara på stan en vacker dag :)
haha matilda dricker dricka och söker lä . gullunge :'D


SÅKLART var sara dööötråkig och ville inte medverka på bilden!
men tyckte ändå att hennes hår posade nog mycke . haha :'D♥


vetefan när detta var . nångång i veckan iaf ?!


lodar på coop , fifan . i'm cool elin i'm thöng elin :) ?!


matilda barnslade sig såklart i åk traktorn  hahahah :)
" move här kommer jag matilda pärondahl " haha jag driver bara :)


anya har precis lärt sig att pussas haha sötunge ! :)


"elin kamera" :)


becca and emil tha man ! haha söta ni är :'D


"ses vi på tivolit då ?" :'D


:)


åkte nån ballong sak med anya ! haha hon gillade de INTE fick fan
panik :p


på kvällen for jag stina&beda till tivolit igen vi träffade
matilda olivia osv massa folk där . det sög typ . men jag
vågar ju inte åka nå så de är ju inte så konstigt ! aja stina&beda
i den blå iaf :)


hihi :p


pose dags ! :)


sedan blev de sockervadd ! mums . nja de blev super äckligt till
slut ;O


pappa anya&poo , älskar er !
anya fyllde 2år samma kväll :'D grattis skitunge !♥


sen var hon fullt upptagen att äta upp den goda tårtan ! :D


sen blev ju såklart rebecca&emil jätte sugna på tårta !
rebecca tänkte " får jag hela" haha :)


det är jag som styr&ställer ! ;)


en gladtösss:D


dagen innan  ! syster <3


sis äter en brun banan !;)


jag kunde inte ha bhband för jag hade bränt mig i solen :/


detta var min första bild med min nya kamera
tack pappa !♥¨

slut på de roliga -_-

Kommentarer
stina! säger:

gumman du är dummm ;/

2010-07-02 | 15:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback