Nattbloggning

Jag sitter just nu på ballongen och bara njuter . Det finns så mycke saker som jag vill ha svar på men får aldrig några svar . Det är svårt att förklar hur jag menar men allting far bara omkring i mitt huvud som jag inte förstår mig på. Jag saknar mormor också hela tiden vill inte förstå att det är snart att hon har kommit till himlen nu . Ni förstår nog inte att mormor var en del av mig . Hon hade en del i hjärta såklart har hon det fortfarande ! Jag vill kunna höra dig , se dig , känna dina varma kramar . Jag vill att du ska komma tillbaka , men det är ingen idé att jag ens drömmer om det . För det kommer aldrig att ske . Jag tror eller vill tro att vi kommer ses igen men inte på samma sätt , börjar bara gråta om jag skriver mer . Jag älskar dig mormor nu&föralltid . Nu fryser jag också men vill fortsätta att bara sitta och tänka på livets mening .<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback