respektlöst

tyvär .. ! otacksamma jävle . nej men är bara jävligt förbannad tidrigar idag var jag ledsen nere och ville vara dööö . och vad fan vill jag inte nu då . hela dagen är fan förstörd . tyckte faktiskt att de var väldigt grovt gjord av dig . kan och tänker inte berätta vad de är eller handlar om kan inte göra så mot h*n ! vill inte de vill inte vara dum för jag tycker mycke om dig du är snäll söt rar och vääldigt trygg ! en riktigt fin person ska ni veta ! aja förbannad heten går väl över till imorgon iaf . och **** gör de bara värre herregud ! vill inte tycka så här.

föresten . fyfan vad fina människor de finns alltså var på statoil med stina ikväll ! och när jag stod vid kassan så tappade jag typ ut hela börsen på golvet och ALLT for ut men jag stod inte i kö ( som tur var) ! så  var de precis vid fötterna på de som stod i kö ( stina gjorde de ) därför jag stod där iaf så tänkte jag att jag skulle ta upp de när alla redan hade betalat ! och så sa jag "fyfan vad jag hatar livet ibland" men en svin gullig kille i kön ställde sig och börja plocka upp allting! åh blev helt varm så jävla snällt&gulligt gjort  . tack så hemskt mycke hörru !♥
hih och de fina var ju att han var så jävla söt ung och aahhh !


på tal om nå helt annat ! fick en klänning av poo
tack så himla mycke ! love you ♥


Kommentarer
moath säger:

fin klänning! :D

sv: hahaha, visst e vi ;)<3

2010-07-27 | 14:50:35
Bloggadress: http://jagharenrosacykel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback