ska nog dygna :D

jaa jag tror banne mig jag ska göra de ! det är super fint ute och jag ska snart gå ut på balkongen och äta nuddlar :D men jag har inte speciellt mycke att skriva bara att jag stina och daniel var i hertsöträsk hella natten igår (eller blir der igår) aja skit samma . ikväll for jag till max (nya max vid elgiganten) den brann ju ner för inte sålänge sen :S iaf så åt vi och jag skulle igentligen sova hos hanna men de sket sig ! träffade även på min snygging ******** men han vet inte om vad jag tycker&tänker well nu ska ni inte få veta mer om de iaf . AHHH han är så fin!♥ aja

BILDBOMB!


oooh !


fann min prins gjorde jag också !<3


sen började magen kurra ! då vare bara att ta sig nå gott att äta !


"en trög jävel GÅ AV DÅ !!"


yess ! då vare bara att börja grilla ;)


men daniel tyckte dock inte de samma om min goda mat ide ?!


närbild på godheten !


brasan klar då vare bara att börja gilla :D


iväntan på att fisken ska bli klar så posar vi ;) STINA JÄVLA SÖTNOS!:O


haha daniel lider av min fina fisk vante som jag använde till att skära
av skallen :)


älsklingarna ♥


ÄLSKAR daniels leénde . blir så varm och glad av de !♥


stina bara på blogg . jag lovar gumman !
söta bebisar :D

mer bilder kommer sen ! love


Kommentarer
Sara säger:

sv: hahahhahahahaha okej :D

2010-07-09 | 15:29:17
Bloggadress: http://lillsaraaaa.blogg.se/
moaa säger:

haha göllat!

sötnos elin <3

2010-07-19 | 22:58:00
Bloggadress: http://moaahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback