fan nu blev de högt !

jajamensan nu blev de högt stitter och DUNKAR musik . in my heart ! ♥
igår då ! så var jag på bio med matilda♥ men har tyvär inga bilder från bion . men vi såg iaf sex and the city 2 jag tyckte den var GRYM men matilda  fattade typ inte haha ! men rekomenderar den verkligen ! de va inte heller så mycke sex som jag trodde det skulle vara med icke sa nicke ;D men nu väntar jag bara på att amanda ska våldgästa mig haha :) vi ska nämligen fara och sola . ska typ sola i 100 min! skojjar inte vill bara slappna av nu . relax liksom :)


sjunger SÅKLARTmed ;)


haha . villllt ju !


:'D




Three 6 Mafia feat. Tiësto - Feel It !


Lazee - do it !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback