gårdagens !

hejsan allesammans ♥ . börjar jag alltid min inlägg så ?!?!

men igår så for skolan till hägnan i g-staden ! eller ja 8c alltså min klass och 8a for dit :) men de var nice bara att jag och matilda'p var typ 2min sena vart vi skulle sammlas haha så då ringde vi mentor hans och han guidade oss i telen hela vägen nästan haha ;) men var bara kul att det hade farit utan oss för då kunde jag och matilda stanna och äta när vi ville (vi skulle ha med oss matsäck) så det gjorde vi haha :) det var gott . men hörni nu ska jag inte skriva så mycke mer om igår var men henne nästan hela dan sen på kvällen vid 7halv8 var jag med stina&d.h ! men nu ska jag visa er gårdagens outfit !

 
igår vid kyrkan i g-staden !


t-shirt gina linne H&M jeans gina !




perdahl ! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


hade apelsin på tanden så ! haha .
matilda du betyder . love you b3zt !♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback