tidsfördrift ! (typ)

TIO FAKTA

1. hemstad/ort?
Luleå!
2. hårfärg?  Blondiee
3. längd? sist jag mätteeee mig var jag 165 , men de var ett bra tagsen nu !
4. frisyr? porrtoffs !
5. ögonfärg? blåa!
6. skostorlek? 39/40
7. humör? arg just nu !
9. civilstatus?  singel
10. vänster eller högerhänt?  höger ofc ;)

TIO SAKER OM DITT LIV

1. har du nånsin varit kär? tyvär..
2. tror du på kärlek? jo . men fuck kärlek !
3. har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? ingenting att ta upphär
4. har du någonsin fått ditt hjärta krossat? OM jag har!!
5. har du någon gång krossat någon annans hjärta? hoppas inte de!
6. har du nånsin blivit kär i din bästa vän? jo . fan de var en tung period ! fast de är inte över än !ALDRIG
7. har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom? mjo
8. är du rädd för att starta ett förhållande med någon? varför skulle jja ? (fuck kärlek)
9. har du nånsin haft en hemlig beundrare? haha vet ej ;)
10. tror du på kärlek vid första ögonkastet? ingen kommentar..

ANTINGEN ELLER

1. kärlek eller pengar?
kärlek . man kan inte köpa kärlek !
2. vin eller öl? vin
3. dag eller natt? beror på ;)
4. one night stand eller förhållande? förhållande
5. tv eller internet? internet
6. pepsi eller cola? COLA!
7. vild fest eller romantisk hemmakväll?  beror pååå... ;)
8. färgfoto eller svart och vita? färg båda är bröö
9. telefonkontakt eller face to face? ja du..
10. bilddagboken eller myspace?  verkligen Inget av de! 

 TIO KÄNSLOR

1. saknar du någon just nu? att jag gör ;(
2. är du glad? för det mesta :)
3. är du fundersam? ibland ofta typ !
4. är du uttråkad? för sällan ! ;)
5. är du tysk?  tyskar har minst snoppar !
7. hatar du någon just nu?  hata är ett starkt ord . men ogillar gör jag verkligen !
8. är du fransk? eh nä
9. är dina föräldrar fortfarande gifta? har aldrig varit . men pappa&poo är de !
10. gillar du någon just nu? jooo (a)

FYRA GREJER

1. har du någonsin blivit jagad av polisen? haha ja . de var kul samtidigt svin läskigt !
2. har du en hund?  tyvär love dogsss !
3. sover du helst själv eller med någon? beror på vem ;)
4. tror du på spöken? ja för de finns !


Kommentarer
stina säger:

erkänn du knyckt den av mig ;)

2010-06-26 | 23:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback