vaknade för ett tag sen !

godmorgon alla läsare ! hihi det är inte morgon nu well whatever !

igår så var jag med matilda&cissi snyggningar !vi åkte moppe eller ja körde :)  till typ klockan 5 sen for jag och åt sen så mötte jag stina vid 6tiden eller jag hämtade henne med judith ! och vi for till storheden och flumnmmade ! lovely ! sen for vi till örnäset för att möta massi&cissi vilket vi gjorde vi för till s-staden och chillade vi for till kvantum också :) de var nice . men hörni nu ska jag till pappa för att leka med anya ( lillasyster) men vi hörs sen !?


grön 1


grön 2    stina loveee min !
  

grön 3


Kommentarer
stina säger:

mhihiih :'D

2010-06-06 | 14:43:32
Bloggadress: http://rayna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback