visste ni att ...?

...jag och stina har nu varit vänner i ett år och två dagar . men hon är inte ensammen om att bara min bästa vän ! stina matilda'p och daniel'h är mina bästavänner som jag litar på till 1000000 ! älskar dom m3zt ! ;) ♥

aja stina jag älskar dig oavsett om vi har olika åsikter åde . men du kan vara bestämd och dum ibland ! men du menar inte allt de du säger till mig ..hoppas jag ! shit happens .

i will always love you no matter what !
you make my day
you make me smile
you make me angry
you give me love
you own my soul
You are the sun that wakes me every morning
you are the best I have
christina i love you now and then ! ♥





du är obeskrivlig !<33



love yaaaaaaaa !



stina bli inte arg nu ! du älskar väl mig ? ;)♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback