fullrulle !

hejsan allesammans ! , hur äre med er då? vet inte varför men jag blev på helt bus humör ! haha har en plan för en sak . mohhahhahah STINA DÅ DU SER DETTA call me ! ska berätta planen , iaf så har jag och stina varit på kvantum och typ chillat , nej men vi shoppade loss . och vi träffade fanni gull på bussen . rätt länge sen vi sågs ! sen har jag nu suttit och pratat allvar med min syster ! hon förstår allt oavsett vad♥ men idag har jag varit på stan med sara en sväng medan stina låg och sussa ! hihi . men nu ska jag diskutera med min mamma om hon har tid ;)

 


          på prommenixen med sara
                 ute på isen <3



          hon blev less . HAHAH just kidding ;)
       nej men hon fick snö i skorna ! haha norrland <3



     upp&ner  ner&upp grisen gal i kranens topp ! 
       &en mus i vårt hus svär och tuggar snus ! ;)


                 flummmmmmmm


                peace <3



               haha gullunge !<3


                favorit syster !<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback