strax till gården (y)

hejsan , har inte bloggat på ett tag men min blogg och jag skriver då jag vill ;) mihihih . iaf har varit på stan ett tag , och iförrgår så shoppade jag lite grejer ;) har varit på stan 3dagar i rad nu , haha , iaf ska snart till gården med stina och amanda och folk är typ där åde . men nu ska jag giittaa :)     bilder från dagen kommer också !



      ny t-shirt ; gina 99kr nya solglasögon ; cubus 75kr


    hahah typ så såg dom ut ;)


stina NEJ denna är INTE ful på dig , svin gullig jööh !




                      OUTFIT OF TODAY! 
                      solglasögon cubus ; 75kr
                  adidas kofta ; thailand
                     t-shirt gina ; 99kr
                     linne under H&M 50kr
  shorts (fast de syns inte för de är svarta ) gina ;199kr
                 strumpbyxos H&M ; vetint ;)




♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback