fjortis video...

hahahaha LOL . japp då var man med på en ny fjortis video . så jävla typiskt ! aja tycker det iaf är värdelöst att bedöma folk som man inte ens känner bara för deras utseénde jag menar , de vissa kanske har sagt att jag ser ut som en fjotis . t.e.x ; asså elinharila ser ut som en fjortis och beter sig som en! andra dan kanske de träffar mig på men nån av våra gemensamma kompisar så "lär" de känna mig och sen bah säger de ; men hon var ju inte alls fjortis hon var ju hur snäll som helst . sånt är så jävla PATETISKT ! fattar mig inte på människo livet ibland ! . wellwell bryr mig inte speciellt mycke för jag vet att mer än hälften av de som var med på videon VERKLIGEN inte är fjortisar som t.e.x sophie jennie emmo'o stina jag olivia emma'n moa och rabin ! dom är verkligen inte fjortisar !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback