får inte verka som en bitch !

 ja nu när jag praoar på dagis så får man ju inte de speciellt då man håller på med barn och leker med dem ! men har iaf klätt mig "gulligt" idag och inge smink . outfit kommer lite senare !

idag har jag varit med hanna EK hela dagen nästan har fått bruna ben för vi har solat skit länge idag mys vare ! och jag har typ hällt vatten på hela mig idag för jag har verkligen kokat av värme , det är ändå lite synd att de är såhär varmt nu för det vissar ju bara hur mycke klimatförändringar de blir på så kort tid ! håller ni inte med mig?  för vi kör ju så pass mycke bilare och flygplan åde . ALLT förstör ozonlagret t.e.x . på vintern då man måste ha element på i husen och sen då man öppnar ett fönster eller dörr ja då far ju all värme ut ochså måste man värma upp huset igen&igen&igen förstår ni ? och om ni frågar mig så LIDER jag då nån kastar skräp på marken eller annat skit ! blir så irriterad då de ligger en papperskorg brevid en ! ahh blir så less . försöker lära sin de å ! men kan ju verkligen säga att de inte går *suck* haha jag är deras sopkorg! ;)


de bara smälter&smälter ! usch säger jag bara för nu blire ju
översvämning som de REDAN har blivit på vissa ställen i sverige !


förstår ni hur jag menar ? för nu måste ju traktorn släppa ut en MASSA
bensin och gaser pga att plocka utt sopar som människor har kastat !
det är ju verkligen förfärligt tycker iaf jag jag hoppas med handen
på hjärtat att ni också tycker så för de är ju verkligen inte bra !
som nu i thailand , turkiet ,grekland ja överallt deras normala
temperatur är 30grader säger vi nu ! och våran i sverige 25 säger vi ,
så nu redan nu har vi 30-34grader VARMT ! inte fan hade vi de i sommras !
eller kanske i en vecka eller fådagar ! men asså de är ju sinnes sjukt
hur mycke förändringar de blir på bara ett halv år ett år pga bilar
flygplan osv ! fattar ni då att de andra riktigt varma länderna har
kanske 50+ snart ! och asså nää nu är jag förbannnad .

Kommentarer
alicia säger:

jag tycker att det är jätte bra att du tänker på miljön! Förr var jag väldigt inne i det där och man blir så ledsen och frustrerad när man ser hur jorden förstörs av oss. Nu är jag inte lika insatt, men fortfarande bryr jag mig om miljön! Sjukt bra att du skriver om detta på din blogg, allt fler borde uppmärksamma detta!

2010-05-23 | 02:15:51
Bloggadress: http://aliciiaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback