karate kid !

hejsan allesammans . mig mig är allt bra och de flyter på dag efter dag ! idag efter praoen då for jag hem nästan på direkten var så jävla trött så jag somnade och de var verkligen skönt . men en sak som är säkert är att jag inte tänker äta skräp mat på två verckor (minst) !!!! usch är så sppyyy less de usch fy&blä ! åhh nu är jag äcklad ! men om ni ser eller hör mig säga att jag skla göra de så säg fy elin inteee !! hihi ett uppdrag till er . men nu ska jag chilla på faceboxen sen blire "pojken som kallades DET" och sy kors styng ! de låter nice va? ;)



karate kid !




;D


en bild får ni från kontore ! betttan !♥

Kommentarer
stina säger:

fan va taskig du e , du tar bara bilder där jag ser förjävlig ut...

2010-05-26 | 22:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback