...

varför har du aldrig berättat hur du mår ? varför du vet att jag älskar dig mer än va fan jag har gjort med nån annan du är mitt allt . de vet du ! jag har haft jävligt mycke kärleks problem och andra problem och de har gjort så ont . så man verkligen inte kan hantera de ! men de har alltid löst sig eller ja VERKLIGEN inte allt med de mesta . men dehär de kommer alltid att finnas i mig , i mina tankar . kommer aldrig att glömma dem . dom menignarna de tunga orden . jag klarar inte av att höra eller dem , och jag lovar de här problemet går inte att lösa , svårt iaf . dehär har slagit mig allra mest i mina 15år!


bloggar när jag har smält detta . när jag mår bra . men vet ni vad de blir aldrig i såfall . kan inte ha de bra mitt liv har gått i tusen bitar ...


p u r e   p a i n


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback