godnatt!

hej bloggen !

jag vet att min blogg suger just nu och de har den gjort nu ett bra tag men de ska bli nya tag med de har jag bestämt .. när jag har en ny och fin desing&header så kommer de bli mycke roligare att blogga tycker jag iaf och då kommer de vara nya och frächa bilder från varje dag fö jag har ju faktiskt en kamera? och jag vill att jag ska kunna skriva saker i min blogg som jag känner men tyvär så finns de människor som nobbar mig . där har vi felet jag kan inte skriva om vad jag känner och gör om dagarna (inte om allt) de tycker jag ändå är väldigt synd ska nog skaffa en blogg men en kod osv som är min privata som bara min VÄNNER kan läsa inte nå falska jävlar .. jaja nu blev jag lite små irriterad här känner jag .. kan berätta lite smått om kvällen


aa jag drog ju ut efter inlägget nedan ! jag for och mötte stina hanna emelie&emma vi gjorde inte så mycke vi drog till gården men där sög de som vanligt och jag var fortfarande inte på de bästa humöret , less osv ! men jag klarade mig . sen gick vi till coop ungefär halv 11 alla köpte godizzz sen stod vi och snackade lite . alla drog och jag&hanna började också röra på oss hemåt (vi bor 3portar ifrån varandra) utanför hanna träffade jag carro lisa sara & hanna (en annan hanna nu) & hannas hund noomi  . vi pratade och de kom en fullis och han ramlade ungefär 15gånger på typ 200meter snacka om att vi garvade !! haha de behövdes verkligen . var ute med dom tills halv 1 då gick jag in ... usch va rörigt de blev nu godnatt .<3




haha bilder från nyss ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback