jävla sladd fan !

jaa ! jag hittar inte min USB sladd ! och får verkligen damp nu för jag har letat&letat men de existerar ju fan inte
-_- vet inte vad jag ska ta mig till . de är VERKLIGEN osaken till att jag inte har bloggat för en blogg utan bilder = VÄRDELÖS så ja , vill inte precis leva på camen heller men ja . åh blev fett less just nu . förlåt emo inlägg! :(

men min dag har varit rätt nice , har jobbat på hocheyn som vanligt och jag gillar de starkt de är så himla kul verkligen! hihi oops de här inlägget får igentligen inte min syster se eller emil för dom kommer typ mörda mig för att jag är vaken nu . men de är lungt jag ska dygna ;) för jag har sovit lite på dagen eller efter hockeyn ! så de löser vi på ett bra sätt ;) eller så sover jag nu på soffan för då kan jag vakna NEJ de ska jag inte då slutar de med att rebecca kommer hem och har damp . så nej dygna de är de som gäller PUNKT ;) men vet ni vad då kan jag ju söka ännu mer efter min USB kabel ! yess och nu måste jag verkligen hitta den annars brakar helvetet lös . hihi ska duscha nu sen lefta ännu mer sen läsa engelska boken klart och prata med stina samtidigt i telefonen (mp) fifan jag har ju planerat hela natten ju :D

uppdaterar er senare !





tråkiga jävla cam bilder . hm märkte nu att jag svär sjukt mycke . inte bja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback