LOVED OF MY SOUL!

stina min fina . vart ska jag börja? jag känner att jag verkligen är skyldig dig nånting för jag har varit en dålig människa mot dig . jag har inte varit mig själv med dig , har till och med kännt att vissa gånger så är du bara ivägen . fråga mig inte varför jag gjort de för jag har verkligen inget svar! du är en sån himla fin människa . men jag har inte vissat att jag tycker så mycke om dig så mycke som jag gör , jag blir väldigt lätt irriterad i skolan om inte du är där , och vissa dagar har vi båda nästan hatar varandra , de jag försöker säga är att jag verkligen älskar dig oavsätt vad , jag kan vara mig själv med dig , jag kan se ut precis hur jag vill med dig och de fina med dig är att du bryr dig inte om hur jag ser ut på utsidan utan på insidan , du bryr dig verkligen om mig de har du vissat . och varför jag inte på sista tiden har brytt mig om dig speciellt mycke har jag inget bra svar på för jag vet inte , jag känner knappt igen mig själv för jag blir så jävla sårad av folk hela tiden som snackar bakom ryggen på en . men med dig är jag trygg och kan vara den jag är ! du är min bästavän , tror nog aldrig jag har älskat en vän lika mycke som jag älskar dig . du&jag jag&du 

no one can take this love away from us♥










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback