i'm sorry!

hej bloggen !♥

jag mår ganska bra och varför jag inte har bloggat är för jag har bara inte hunnit ! och jag har dåligt samvete för de ... ;/ men de ska nog ordna sig ska ni se ! jag vill just nu att min blogg ska vara som en dag bok ! måste få skriva av mig rejält nu ! men de kan jag inte här de är alldeles för personligt .. men jag ska förska på ett enkelt och kortfattat sätt !  såhär är de händer så jävla mycke just nu och jag hinner verkligen inte med ! alla förändras och det finns en fitta som snackar skit om mig när den är med andra och inte med mig skrattar åt min blogg och mig med andra men när den är i verkligenheter med mig ska den vara så snäll och "gosig" och jag förstår inte man pratar inte skit om sina vänner . de är bara så men vissa har ju nån slags skada och de kan ingen göra åt , du är helt enkelt en falsk vän de är bara att inse ! och jag vet inte hur jag ska bete mig mot dig för du är är ju så falsk mot dina vänner ? asså hallå man ska faktsikt ta vara på sina vänner ! :O jag tror jag ska köpa en dagbok och börja skriva för detta klarar jag inte mer .....

men nu ska jag inte deppa mer ska snart till stina och umgås med de finaste ! hoppas den andra halvan också kommer ! :D men ni får ha de så bra ska kanske göra ett video inlägg snart eller ikv ! puss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback