sängen väntar !

aa nu ska jag väl ta och sova ! imorgon ska jag troligt vis och förhoppnings vis vara med matilda'r har saknat henne nå otroligt mycke kan jag ju säga ! men jag ska tvinga henne att följa till dollar store  :D haha jag är super taggad ;) behöver en massa strunt nu ! men kvällen har väl varit helt ok vi spelade in en låt haha jag stina sillen&beda ! ni vet ; jag vill vara din margareta ! haha den sjöng vi på gården i musik rummet . de var typ kul men har tvättat bort sminket och har sattit i en massa krämer osv ! super skönt ju . nej nu måste jag sova om man ska orka med en dag men en galen matilda ! ;)


bara jag som älskar fanta wildberries som har kommit tillbaka . den var ju typ borta där ett tag ! desamma som jag verkligen saknar är magnum glassen double  mangum mandel strut ååhh kom tillbaka då ! ...

Kommentarer
Wilma säger:

Fin blogg! :)

2010-10-23 | 18:51:04
Bloggadress: http://wilmaekt.blogspot.com
anki säger:

Hej idag fyller jag år å ska försöka slå paows rekord i grattis kommentarer :) hoppas du vill vara med :) kram anki


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback