all i need i you..

är inte på de bästa humöret nu men sånt är väl livet ? vet inte riktigt vars jag ska börja .. men allting är upp&ner de händer så himla mycke just nu och jag är verkligen förvirrad de känns som om man gick i sexan igen och alla snackar skit om än . vet inte riktigt om de är så men jag har verkligen en stark känsla av de tyvär . men de finns inge jag kan göra åt de de bara är så . och jag saknar bara mormor mer och mer efte varje dag som går och jag trodde verkligen inte att de skulle ta såhär lång tid att ta sig igenom dedär . men de tar verkligen aldrig slut . vet inte om jag ska se de posetivt eller negativt , och att mamma pratar om dig hela tiden gör inte saken heller bättre . man lyssnar på depp musik och tårarna bara rinner så ser mina kvällar ut eller verkligen inte alla men många . min bästavän är borta . ingen kan ersätta dig verkligen ingen du är MIN mojmoj som gär världens godaste köttsopa , pannkakor , rulltårta   allt helt enkelt . jag är en liten mus som aldrig får ost just nu . jag kommer aldrig att glömma dig göta du är verkligen underbar . hur mycke jag än saknar dig kan inte trösta mig fan alltså ingen !!!!!! bara du helvete orkar inte skriva mer jag orkar inte de gör bara för jävla ont        ♥



snälla för mig bort från detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback