life is life..

Hej kära ni! 


Jag ber så hemskt mycket om ursäkt att jag inte har bloggat sen i fredags, men jag har varit med mina undebara vänner och haft mycket trevligt. Har dock inte några nya bilder från i helgen och mps cam är trasig så jag kan tyvärr inte lägga upp facelook eller dresscode bilder.. Jag hatar att blogga utan bilder, vilket ni vet sen förut men vad kan man göra.. Dagens planer är att gå ut och gå med Hanna och Matilda, eller om nån fler ska följa vet jag inte..(?) Senare ska vi vara med sneaky och nudde och det ska bli trevligt ;) Men ikväll ska jag sova hemma så då blir det fler inlägg med bilder. take care!






A
lla bilder från matildas dator, det är därför det är egobilder:P:P:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback