hos Hanna.

Hejsan allesammans!
jag har idag varit på skolan och de var ganska lugnt så de var skönt . men var så himla trött idag usch tycker inte om att vara fööör trött men var tyvär de idag , men efter skolan gick jag på stan med emma shoppade lite på bokhandeln och Gina Tricot(visar sen) och tog en fika med fina emma , och om jag säger såhär jag har inte skrattat så mycke och så länge på ja vet inte hur länge . men fyfan va roligt och trevligt vi hade åh tycker verkligen om dig emma you make my friday hihi! men sen var emma tvungen att skynda sig iväg hem med bussen så jag vänta tills min buss kom så dyker hanna upp åh vad glad var att träffa henne så jobbigt när vi inte går på samma skola osv men vi får se till att träffas mycke på fritiden! och Matilda är sjuk idag stackars liten..krya gumman♥
haha hur fan vågar jag? ;) finis hanna!

Kommentarer
massi säger:

åh vad hanna var fin på bilderna!!! du med elin, men spec hanna :D hahahaha älskae er

2011-08-26 | 18:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback