my day

hejsan allesammana!

jag började min dag med att försova mig och missa gymnasiebussen BRA ELIN men jag kom bara 5minuter försent så de var verkligen bra men slutade jag skolan 15.15 kolla lite på cubus bara snabbt med emma&matilda sen gick jag till busshålsplatsen och väntade på bussen så träffade jag joel,amanda,fanni&nån som jag inte känner jag stod och pratade med dom ett tag innan deras buss kom sen kom min. och nu på eftermiddagen har jag dammsugigt och skurat mitt rum och hjälp mamma med massa saker osv skulle igentligen åka till gymmet nu med emma&matilda med jag orkade verkligen idag jag känner mig jätte hänig,seg&trött hojja! men ska typ duscha nu ciao


My name is Elin and you can't fuck with me bitchseriös osv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback