tänker på en hel del..

ja de är vad jag gör just nu tänker hur livet kommer se ut om 3år osv .. hur jag kommer se ut vilka vänner jag har osv . jag är tyvär en människa som oroar mig väldigt mycke och de kan verkligen vara skit jobbigt måste jag säga ! är lite deppig just nu men tänker inte berätta varför bara till stina .. idag hade vi ju NP = nationella prov och de gick bra men de fick mig att tänka tillbaka och fundera på om de verkligen är värt den smärtan , bara för en jävla människa .. varför kan jag inte bara släppa taget ? men nej så klart kommer jag imorgon vara lika dum i huvet så jag går på allting du säger . men som sagt varför gråta för en som ALDRIG kommer gråta för än


du är så jävla bra gumman , jag älskar dig så djupt mycke vad man
än säger så lyssnar du hela tiden ! en fantastisk människa de är vad du är !♥

(bilden har ingenting med texten att göra)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback