lite roligt :D

Läs varje fråga och räkna ner till 10 i inkorgen, De messet du stannar
på skriver du som svar sen fortsätter du från de messet du stannade på

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
vad kul!

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
jo har funderat på de där ett par gånger . och jah kommer inte längre än ditt så jag körde fast ..men vad hade gjort om du var jag? fuck you eller skitit i? haha visste tamefan att hon skulle komma tillslut bara väntat :P
3. Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
okej nice ;) vad ser du på ? :D <3
4. Vilket sms blev du mest berörd av?
jaa nu har jag en ny mobil! :D <3
5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
fan va less .. asså du kan gå till lunch men kan du inte möta mig på coop måste verkligen ha cola . och ås kan vi prata samtidigt..
6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
FUCK JERRY ! :D
7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
men du hade skrivit ett sms :)

8. Vad vill du höra mest av allt?
haha du är rolig du elin ;)

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?
ja fifan ;) rand0m shit :D

10. Din romantiska replik?
Elin kan du skriva nå vill inte att du är sur på mig .. :( <3
11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
ogge trodde på mig när jag sa att jag simmat i badkaret och att de var därför jag hade träningsvärk i armarna. HAHAHAH :D

12. Vad skulle du säga om din bästa kompis var en tjuv?
 
Ni äter hos mig idag /p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback