massi här :P:P

Tjo! Elin ligger och halvsover på min soffa just nu, KUL. Idag har det varit skola och det var jääättekul, gick bara till halv 4, men annars äre ju chill. Efter skolan gick jag och elin till coop och sen hem till mig. Ikväll ska vi mest troligt till gården, tror att sneaky också skulle följa, det blir najjjsss. Elin snarkar :) ajja ska väcka ungen nu, PEACE!


HAHAHA en gammal bild från 6an :D

HAHAH en till från 6an :D

början av 7an ! haha :D

HAHAHA OMG 7an!

i 7an på en tipsprommenad typ :D hehe

kolla vad söt :D i sjuan

nosa och sara, 7an :D

HAHAHAHAHAHAHAHAHAH avslutar med en bild när elin sov hos mig i
7an och vi tog in mikron i mitt rum för att min far inte skulle vakna,
men såklart gjorde han det ändå ;D

har dock bara gammla bilder på den här datorn!


Kommentarer
Sara säger:

HAHAHAHA bilderna? .. :o

2011-01-11 | 21:23:43
Bloggadress: http://ssaraniilsson.blogg.se/
elin säger:

HAHAHAHA älskar dig ungjävel ! :D

2011-01-13 | 15:03:47
Bloggadress: http://elinharila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback