...

Jag har insett att min senaste kyss - var med en tjej...
Jag saknar - finns mycke som fan , men speciellt ***** farmor&mormor♥
Jag pratar - väldigt mycke&högt..
Jag skrattar - åt ingenting
Jag tycker om - snälla blyga&försiktiga killar
Jag avskyr när folk -
Mina närmaste vänner är - har så många nära vänner. men de närmsta är stina hanna emma&matilda
Min första vän hette - emma eller suran minns inte vem utav dom :)
Min första kärlek hette - ....
Kärlek är - de värsta som finns..
Min favoritfilm är - eva&adam eller the notebook så jävla fin film de är alltså!
När jag borstar tänderna - önskar jag att dom vore vita efteråt..
När jag lagar mat - gör jag oftast nudlar
Jag är rädd för - döden

Jag önskade - att livet var mer rättvis .. att jag kan göra nånting rätt
Den värsta känslan är - att veta att de aldrig kommer bli vi
Den bästa känslan är var - när mormor levde och var frisk när vi var hela familjen i sandön och njöt av att vara alla tillsammans♥ . på den tiden man var lycklig...
Jag vill - mycke jag vill ..
Jag är bäst på - försova mig..
Jag är sämst på - engelska , unvika att säga vad jag tycker
Jag kommer alltid att vara - mig själv
Det finaste som finns - rebecca

I sommar - ska jag bli brun
Sist jag grät var - 3min sen
Jag kan - vara dum

Min mobiltelefon är - rosa
När jag vaknar på morgonen - är jag trött
Innan jag somnar - tänker jag förbannat mycke.. 
Just nu tänker jag på att -  se sos gute
Bebisar är - gulliga
Mitt första barn - kommer få en napp
Det fulaste som finns är - ...

Jag har aldrig - rökt en hel cigg 
Idag har jag - varit trött
På gymnasiet - kommer jag inte fatta nånting
Jag vill verkligen -
ids inte berätta de nu . men jobba med delfiner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback