Under tiden jag inte har bloggat..

har jag hunnit med ganska mycke tänkte ta och berätta de för er.


jag och emma har varit på stranden kanske 12gånger och alla gångerna har varit helt underbara och varma!
vi tar alltid med oss en stor matsäck med mackor och vatten så vi inte dör eller så .




Har varit i hertsöträsk fyra gånger men har bara fått fisk en gång haha :P


varit med mina fina vänner och ätit på frasses , på bilden ser ni emma!

'
åkte till boden med emma&matilda där de var boden alive och ja de var ganska kul men ja de gick
ju som de gick , men annnars var de toppen  , trevligt folk och alla var glada så kan inte precis klaga!







Varit på furupark och varit barnslig med Matilda&Emelie


varit i karlsvik med stina och solat&badat med jordgubbar och florida juice :)



varit ute mitt i natten med emma och cyklat runt i skateparken och till statiol!


en outfit


solat på ballkongen




varit hamnvakt med emma i brändön!



och detta var igår , en ny tröja och en egobild haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback