nattbloggning..

jag kan inte sova för jag tänker på dig så jävla mycke så de gör ont så tänker skriva av mig nu orkar inte de här mer . de är precis så här jag känner mig just nu !

 jag har ett stort hat inom mig . ett hat mot en människa som inte tål mig . hon var min vän engång i tiden . en fin vän som jag trodde jag kunde lita på och jag trodde hon litade på mig . jag sov hos henne jätte ofta . vi var jävligt tajta en viss period då litade vi på varandra och var goda vänner . men sen vet jag inte vad som hände vi blev som ett stort "gäng" alla tjejer från 7a och 7c istället. vi var fortfarande vänner men kanske inte lika tajta som förr men vi var vänner och de var liksom fine . jag var jävligt rädd för att förlora henne för jag märkte att hon hellre var med den&den&den istället för mig och om jag var med dom kände jag mig TOTALT utanför . men efter ett tag så insåg jag att jag hade andra vänner som jätte gärna ville vara med mig och jag mådde kanon av att vara med dom . vi hälsade fortfarande på varandra men inte super bra vänner . som jag sa jag var skit rädd för att förlora henne jag tyckte starkt mycke om henne MEN hon tyckte tydligen inte om mig . hon hade nånting emot mig och jag vet inte varför men hon hade de . okej alla kan inte tycka om alla MEN!!! vi var fortfarande vänner och jag förstår verkligen inte hur en människa kan vara så jävla elak? mot en tjej som har visat dig såååååå mycke kärlek och verkligen visat att jag gillar dig du är en kanon tjej . jag ställer mig själv hela tiden frågan vad vare som gjorde att du började ogilla mig? är de mig eller dig de är fel på?


men nu liksom nu är hon som luft för mig hon finns inte i min bubbla så är de bara ! håller verkligen på att gråta helvetet ur mig just nu men tycker in varenda tår som försöker komma fram för jag säger de till er ALLA ...Gråt aldrig för nån som aldrig någonsin kommer gråta för än!


jag vill säga att jag saknar dig som in i helvete . för de gör jag igentligen
men jag säger inte de för jag har aldrig blivit så djupt sårad i mitt
hjärta som jag har blivit utav dig .....




jag vet nog vad du kommer säga då du har läst detta (om du ens gör de) "jävla äckel" kanske stämmer om mig vad vet jag liksom? men jag har super fina&goa vänner som BRYR sig om mig och älskar mig FÖR DEN JAG ÄR och dom älskar min personlighet och ni vet vilka ni är! vissa av er har jag inte varit med på länge men ni betyder super mycke ändå de vet ni! och jag älskar er dunder mycke!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback