en fråga&ett svar

jag fick en fråga för en vecka sen kanske som löd så här "varför bloggar du inte om vad du igentligen gör på helgerna och om "hela ditt liv " förlåt för sent svar men bättre sent än aldrig ;) iaf så varför jag inte bloggar om vad jag igentligen gör på helgerna ; haha ja vad ska jag säga, jag kan tyvär inte skriva här i min blogg om vad jag exakt gör eller vad som exakt händer i mitt liv de är alldeles för privat ni anar inte hur mycke jag vill kunna  skriva om precis hela mig&mitt liv men de är ju ganska enkelt igentligen för de gör ju INGEN i deras bloggar inte för att menar att jag ska vara som alla andra men ni måste ju också förstå att de funkar ju inte riktigt så. Och om jag säger så här de finns vissa "olämpliga" som jag vet som läser mig blogg och de gör att jag inte kan skriva om vad som händer i min vardag eller på helgerna lika gärna. men när jag är 17 då kommer jag skriva om precis ALLT som händer på helgerna och i min vardag. för då skiter jag i om nåns ******** läser eller inte då jävlar hörrni!


saknar dig bullis!


ni skulle bara veta!

Kommentarer
jullanbullan yeh säger:

saknar dig med :( <3

(bilden på mig var inte OK)

2011-11-28 | 13:12:48
Bloggadress: http://jjulialundbeck.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback