en sak bara..

innan jag går och lägger mig. Jag har inte bloggat på tre dagar har verkligen inte haft tid eller möjlighet till de, jag håller på att fixa så jag kan blogga i mobil men de GÅR inte och jag blir skogstokig på de iaf de var inte därför jag tänkte skriva ett inlägg. Jo jag tänkte bara säga att helt ärligt skiter jag fullständigt i vad folk tycker och tänker om vad jag har på mig om jag är "wannabe" mode osv om jag vill vara de LÅT MIG okej? hela tiden ser jag kläder på stan som jag verkligen skulle kunna dö för men tyvär har jag inte råd jag har inte pengar till de så enkelt är de . och då försöker jag göra de bästa av situationen och ta nånting ur graderoben och slänga ihop de med ett par svarta jeans tex, äsch orkar inte skriva mer godnatt!






som alla dessa outfits . så himla snyggt alltså! hade verkligen inte tackat nej till kenzas eller tyras garderob kan jag ju lova er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback