försöker plugga...

men de går inge vidare jag har fasnat på FÖRSTA frågan och de är historia som jag gör , men de går inte vet inte vart jag ska hitta all fakta osv eller ja jag har ju en bok att läsa i men hittar ingenting blir så less ,har dock gjort mycke matte men är inte helt klar än. Nåja iaf så for jag aldrig till pappa och åt jag bad rebecca eller robin ta med hem mat istället har så mycke och göra och så är jag så himla trött men de löser sig ska ni se! Jag fick med mig en påse hem idag från stan som innehöll en vit blus . tyckte den var väldigt tjusig bara 99kr så de satt som en smäck. nåväl ska förska fortsätta med pluggandet men tror inte de kommer gå ni vidare . puss!

 
 
 
 
haha vad hände där? :D

 
fy vad roligt man kan ha ibland...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback