sjukling..

Hejsan allesamman!

jag ligger just nu i min säng och är sjukare än någonsin, jag har feber och halsont, har knappt nån röst dessutom så de blir nog att ligga här hela dagen. Imorgon tror jag inte att jag kan fara till skolan med tanke på mitt tillstånd just nu men vi får se. Nu när jag blivit sjuk betyder de att min träning kommer inte vara desamma, kommer nog inte träna förens på tisdag KANSKE eller onsdag..buhuu :( men måste ändå säga att de är ändå mitt fel, skulle aldrig ha gått ut i helgen. min uppdatering kommer nog också ligga lite nere under denna vecka men ska kämpa på och försöka slänga in ett inlägg då&då!


skulle verkligen vilja gå ut i finvädret nu men de kommer bara bli värre då...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback