yesterday

Hejsan allesammans!
igår var de en väldigt lång dag, först var skolan jätte seg och sen for jag till akuten med matilda för att kolla till hennes fot som de hände en olycka med. vi var där i 4h och tjugofem minuter men sen så kom Erik och hämtade oss och sen for vi till donken med han&wille.  Idag är de tisdag och jag är hemma från skolan för lite olika skäl men ska nog gå dit imorgon. annars så mår jag väl ganska bra, dock är skolan lite tung just nu men de är bara att beta av allt eftersom, men nu ska jag kolla film med rebecca, vi hörs senare! ♥




vet inte hur länge vi satt i de där jävla väntrummer..


söt matti ♥ och i de där rummet satt vi i en timma och 20minuter, gode less


stackarn hade så ont så hon ville ha en rullstol..








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback