hemsk dröm

jag hade verkligen världens västa dröm inatt hojja. Jag drömde att jag och alla tjejer åkte till magaluf för att supa som bara den och ha de underbart. vi skulle vara där i 9veckor HAHA vet onödigt länge men de var de vi hade bestämt iaf, sen så efter andra dagen där träffade matilda en jätte fin kille som hon tyckte väldigt mycke om och så klart hade han också ett gott öga på henne. Iaf en dag när de andra skulle åka och shoppa så stannade jag på hotellet var väldigt trött osv. Så helt plötsligt var han på vårat hotellrum och jag hade sex med han (och de var tre dagar innan vi skulle åka hem) så de hade ju ändå hållt på i typ 8veckor och varit med varandra nästan varje dag. efter de hände tog jag första planet hem innan de hann komma tillbaka till hotellet, och när jag hade anlänt hemma i sverige for jag hem och lämnade mitt bagage sen hängde jag mig i en sladd. Klarade inte av att leva med de misstaget. Ja ni.. de låter kanske inte så illa men tänk er själv att ha de med en som ens bästakompis tycker om. FYFAN!! tur att de bara var en dröm.







älskar dig gummsi!

Kommentarer
Anonym säger:

2 blondiiies som vill ha kyyyyyyyyyyyk ;)<3

2012-01-09 | 18:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback