mot matilda!

hejsan allesammans!

idag är en sån dag som jag känner mig så himla världelös eftersom jag vaknade HALV FYRA asså de är inte sant.. åh varför ska man ligga&sova och förstöra den fina dagen man har framför sig.. jaja finns ingenting jag kan göra åt den saken nu så får ta de med en nypa salt. Jag ska nu börja bege mig mot Matilda för en tjej middag med de andra, hoppas alla kommer men julia&cecilia har idag åkt till sthlm så de kommer inte vara med men hoppas att emeilie&maggan kommer! sen ikväll så har jag ingenaning om vad som kommer ske. vi får helt enkelt se vart vinden tar än


längar till sommaren som bara den! men måste först köra skoter innan de får bli öppet vatten igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback