det är ord som är bra, som gör att man blir glad

Hejsan allesammans!
 
jag har som sagt varit i Överkalix i två nätter som jag spenderade hos hannas pappa och som sällskap hade jag Emma, Matilda&såklart Hanna med mig. det var skönt att få fara iväg från luleå bara ett litet tag men de slår ju såklart inte hur skönt de var att komma bort från luleå och anlända i Thailand. Fyfan den känslan att bara ligga på stranden, koppla bort allt och bara tänka på sig själv, känna hur de värmer och bränner på benen - underbart säger jag bara! men nu är det nya tag som gäller. Ska under fyra veckors tid slita röven av mig och kratta gräs för att tillslut välförtjänt få min lön! 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback