just idag är jag stark

Jag älskar: att go och lägga mig i ett ny städat rum, ren bäddad säng och rakade ben som man har somort in med body butter!
Jag hatar: När man känner sig så ensammen och meningslös
Just nu: vill jag nå mitt mål som jag ska kriga för att klara
Om jag fick vara riktigt, riktigt duktig på något: skulle de vara fotografera
Jag blir glad: När jag får andra att må bra
 
 
Just nu vill jag ändra:   på mig själv. ni förstår nog inte hur mycket jag längtar till vintern så jag kan börja träna igen och inte festa sup i ett. för nästa sommar ska jag vara så jävla SNYGGGGGG!
Imogon ska jag: rensa ogräs..
Jag saknar: Mina mor&far föräldrar, och livet som jag levde 2003-2009. när man liten och problemlös
 
 
 
Hårfärg på killar: Har alltid tyckt att solbrända blondiner med bruna ögon är pricken på i:et men brunetter ser också förbannat bra ut!
Fest eller hemmakväll: Beror på vad det är för fest och folk
Vad kollar du först på hos en kille: leéndet, ögonen och klädstilen
Hiphop eller rock: Hahaha typ båda
 
 
 
Vad har du på dig just nu: nån ful tubtopp och mjukisbyxor
Vad är klockan: 21:28
Sommar eller vinter: Jag tycker det är fruktansvärt mysigt och ha vinter men de är så himla jobbigt att alltid behöva frysa och de finns nog inge skönare än att ligga på en fin strand med en kall cola zero i handen och bara grillas, så föredrar väl ändå sommaren mer än vintern.
Om du var en pryl vad skulle det vara: En hårfön
Vad gör du på din fritid: bloggar, tränar och umgås med min fina! men nu 4veckor framöver kommer jag inte ha nån fritid för jag börjar sommarjobbet imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback