Laughing and running, hey hey

Hejsan allesammans!
 
Idag ska jag till Överkalix med mina fina där vi ska spendera helgen hos hanna, gud så mysigt det kommer bli! iaf så var jag igår med Emelie, Julia (haha förlåt Julia att kag glömde ditt namn först, de är klart du var med <3)berra&matilda hos matilda och såg skräckisar sen lärde dem mig typ allt om illuminati för jag hade verkligen INGEN aning om vad de var innan dem berättade var det var. Satan ja blev rädd haha nämen de är ju fan sjukt.. dock vet ja ju inte om jag ska tro på det eller inte men med tanke på att jag tror på spöken så borde ju detta också vara sant..? 
 
 
lekte också en hel del men Anya igår med tanke på att hon kom hem då! gud så jag har saknat henne
 
 
 
 
 

Kommentarer
jullsi säger:

JAHA SÅ JAG VAR INTE MED ER!!!

2012-07-12 | 17:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback