@karin

hejsan allesamman!
jag sitter just nu hos min granne (eken) och har för inte så länge sedan kommit hem från stan. har inhandlat mig ett super snyggt linne och är öppen i ryggen som jag tänkte visa lite senare. nu har äntligen fått SOMMARLOV(!!!) vilket känns så otroligt jäkla skönt speciellt när jag känner mig en aning lyckad för en gångskull för jag har betat av 7ämnen på två veckor och lyckats få betyg iaf i 6av dem 7! och med tanke på att jag ska till Thailand om mindre än två veckor så är jag just nu helt galet överlycklig. i övrigt mår jag helt okej, livet leker och nu är de sommar så nu jäklar ska jag festa som aldrig förr! ♥

så brutalt jävla het!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback