gräver sig sin egna grop

ska lägga mig i sängen och lyssna på lite pappa-bil-musik/depp musik bara för att jag känner för de, ska tänka igenom många frågetecken som just nu far runt i hela min skalle. Jag har märkt att så fort jag är själv hemma med mamma typ så stänger jag alltid in mig på rummet och vill bara vara för mig själv och de är egentligen inge bra för då blir de alltid att jag ligger uppe till ungefär fyra på morgonen och bara tänker och dagen där på vägrar jag stiga upp för jag är så trött... hoppas ni får mer sömn än mig inatt för jag lär inte sova på ett bra tag, kram på er finisar ♥


saknar de så obeskrvligt mycket..♥

Kommentarer
M O A säger:

Just nu har jag en tävling på min blogg där du kan vinna en superfin ring! Intresserad? :) Kika in, du förlorar inget!

Direktlänk: http://moaahlgren.blogg.se/2012/may/tavling-vinn-en-ring.html

2012-05-04 | 10:50:28
Bloggadress: http://moaahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback