Onsdag 15maj

hello sweethearts!
Idag är de Onsdag och jag har hunnit med en hel del faktiskt. först gick jag skola i vanlig ordning sen kom jag hem, lagade middag till mig&rebecca. tog det bara lugnt nån timme och smälte maten medans jag kollade på några andra avenyn avsnitt. For ut vid sjutiden till graven, satt där i kanske 20min och hämtade nya krafter, nya andetag! sen cyklade jag vidare, körde blodomloppet på 17min HURTIGT ELIN! sen for jag vidare till coop och köpte fruktsallad. nu har jag precis kollat klart hockeyn, sverige vann mot lettland 4-0 yeyeyeyyeey! och kört klart min zumba. så nu ska jag slänga mig i duschen för att sen krypa ner under täcket och somna till andra avenyn! kramar ♥
























bilder från idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback