snel poni hezt!
















kan ju säga att redan där var jag verkligen liv rädd så de gick ju som de gick..





haha snygg jag är.. jaja de där var iaf den störta hästen och töntig som jag är var jag jätte
nära på att börja gråta när den kom nära mig haha, men tillslut gick de faktiskt riktigt bra.


blommans fina häst eller sköt häst eller vad i hela de nu heter.. :P






söta lilla moa! kult att de ser ut som att jag har vääärldens ölmage...


och ja.. tillslut vågade jag faktiskt sätta mig där uppe, de var ändå roligare än vad jag hade förväntat mig så de var ju bra! som ni ser på bilderna då så var jag med Emma&linnéa ett tag i stallet, och tro mig jag var som världens turist med kameran haha. men tyvärr så är jag ganska allergisk mot hästar, eller pälsdjur ur huvetaget men så de var ganska jobbigt, gick omkring och nös hela tiden och tillslut såg de ut som att jag hade rökt jävligt mycke purple, med andra ord var mina ögon knallröda..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback