fredag 30:onde november

hejsan allesammans! idag är det fredag, åh gud så jag har längtat måste jag säga. idag har jag tagit andra sprutan mot livmoderhalscanser vilket var skönt att få bort gjort men ack så ont de gjorde fast överlevde gjorde man iaf, ikväll vette skojrtan vad som händer kanske bara stannar inne för ja känner mig inte alls kry om jag ska vara helt ärlig. imorgon bär de nog att till piteå för lite bad med fint folk. annaras så har nickals bil pajjat så de blir att gå eller åka buss till skolan. haha man inser nu hur bortskämd man har blivit att alltid åka till skolan varje morgon, jaja så kan de ju inte vara hela livet heller så gymnasiebussen here i come!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback