12 saker du inte visste om mig

  • jag älskar att få komplimanger
  • jag tycker att det bästa som finns är att ha ny bäddad säng och ny rakade ben och städat rum.
  • jag gråter väldigt ofta, ibland till och med utan andledning
  • jag tycker det är hur kul som helst att få presenter och öppna paket för man vet ju inte vad det finns där i och då ser man på personens första intryck om presenten var bra eller dålig ;)
  • jag är beroende av cola zero
  • jag är så sjuuukt rädd för döden 
  • jag kan med handen på hjärtat säga att hockey&musik får mig att må så himla bra om jag har det tufft..
  • min storasyster har under alla år varit som min mamma kan man säga, det har varit hon som alltid tagit hand om mig och om de inte vore för henne&min storebror hade jag knappast varit den jag är idag vilket jag är så äckligt tacksam för
  • jag spyr om jag luktar i ett mjölkglas
  • jag är så långt ifrån lycklig. jag tror inte jag kan bli det i sverige om jag ska vara helt ärlig.
  • jag har bra "ansikts självförtroende" men resten av kroppen ser ut som skit
  • jag har väldens finaste nicklas, vänner&syskon ni är guld ♥ 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback