Day 02 - Where you’d like to be in 10 years.

jadu.. om 10år skulle jag nog säga att jag sitter i en fin lägenhet i hollywood, newyork austrailen eller thailand. jag vill verkligen flytta utomlands iaf ett tag, bara prova på massa saker som man aldrig annars skulle göra. livet är alldeles för kort för att man ska sitta och ruttna bort i luleå, jag menar kom igen! vad har de att erbjuda? okej jag förstår alla vinter människor som vill köra skoter, slalom skidor skriskor men asså man måste ju se världen för att sedan kunna avgöra vart man egentligen trivs? ska jag vara helt ärlig tycker jag det är så otroligt sorligt att höra folk säga att de inte vill flytta här ifrån? man ba: jamen sitt du då på örnäset eller nån annat jävla ghetto här i luleå och ruttna bort?!?! åh va arg jag blir.. fast de är ju klart att inte alla vill leva i storstäder men jag vill iaf försöka lyckas med nånting i livet. jag vill göra skillnad!
 
jag ska jobba med sälar innan jag dör, det är ett så otrligt fint djur och asså ord kan verkligen inte beskriva hur lyckig jag skulle bli om jag fick hjälpa dem på alla sätt jag kan. åh asså drömmer om att få vara med dem och bara göra det minsta för att dem ska må bra!
 
eller så skulle jag vilja jobba på en FET flygplats, hur socialt och intresant är inte det egentligen? jag vet inte varför men jag trivs så otroligt bra på flygplaster, ja förutom den som är här i luleå hahah fyfan va ruttet!  hur som helst skulle de obeskrivligt kul!
 
eller jobba som modeassistent eller med en modetidning.  tex som Melody Pourreza gör, jag menar hur kul vore inte de egentligen? man blir sjukt inspirerad  av hennes blogg där man får läsa hur de är att bara assistent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback