fredag 19oktober

Hejsan allesammans! idag är äntligen fredag vilket känns otroligt skönt och dessutom är det höstlov om vecka(?!?) så de ska bli ännu skönare. känner att jag bara vill till stuga och sitta på min kritsten och rita fula gubbar medans pappa snickrar ihop nånting. precis som förut, bara vara där och plocka massa blåbär och inte tänka på nånting annat än sig själv för några minuter. fundera på vad jag faktiskt vill i livet, om jag gör mina rätta val eller inte? men de hinner vi ta någon annan gång. hockey ikväll är det som står på schemat, fyfan så kul! luleå möter färjestad BK så vi hoppas det blir en bra och se värdlig match. slutade skolan 11.30 idag, och min tjejvärk gör så obeskrivligt så ska ta och hoppa i ett bad sedan se johan falk och förhoppningsvis somna till det ett tag. 
 
ungefär såhär såg jag ut idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback